• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää alatunnisteeseen
Vetku

Vetku

Veteraanikuorma-autoseura ry on valtakunnallinen, vuonna 1987 perustettu vanhojen tavara-autojen ja muiden hyötyajoneuvojen säilyttämistä, sekä näihin liittyvän perinteen ja historiatiedon tallentamista edistävä harrastajajärjestö.

  • Etusivu
  • Yhdistys
    • Museoajoneuvotarkastajat
    • Historia
    • Säännöt
    • Tietosuojaseloste
    • Hallitus
    • Puheenjohtajat
    • Kunniajäsenet
    • Palkinnot / palkitut
    • Hallituksen alue
  • Keikat/tapahtumat
    • Keikat
    • Tapahtumia
  • Julkaisut
    • Sisut ja Vanajat
      • Vanajan historia
      • Yhteissisun vuodet 1943-48
      • Sisu-auton historia
      • Vanajan vuodet 1948-71
      • Vanajamallit: linja-autot
      • Vanajalinkit
    • Autoesittelyjä
    • K-A historiallisia julkaisuja
      • Vetkun julkaisuja
      • Jäsenistön julkaisuja
      • Muita julkaisuja
    • Lehdistötiedotteet
    • Kuvat
    • Nettilehdet
  • Jäsenyys
    • Liity jäseneksi
    • Liity kannatusjäseneksi
    • Jäsentietojen muutos
    • Palaute
    • Kannatusjäsenet
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Keskustelupalsta
  • Kerhotuotteet
    • Verkkokauppa

Palkinnot / palkitut

Palkitsemisia ilman kilpailuhenkeä

Erityistä kiitosta järjestelyvastuulliset ovat saaneet jäsenistön taholta siitä, ettei yhteisissä kokoontumisissa ole kilpailuhenkisyyttä. Tämä on koettu tasa-arvoisuutta lisäävänä tekijänä. Mukaan voi yhtä hyvin lähteä häpeilemättä myös käytössä rispaantuneella ajoneuvolla, jonka entistämistä ollaan vasta aloittelemassa, kuin huippuhienoksi kunnostetulla harvinaisuudellakin. Hienoimman tai kalleimman ajoneuvon omistajan asemesta Seurassa on nähty tarpeelliseksi palkita henkilöitä, jotka ovat ansioituneet perinnetallennustyötä tehdessään.

1) Vetkun kiertopalkinto

Pisimpään käytännössä ollut palkitsemistapa on vuotuisen päätapahtuman, kesän ajokeikan, aikana luovutettava Vetkun kiertopalkinto. Kupariin pakotetun Kanttiauto-reliefin tilasi SKAL:n tiedotuspäällikkö ja Veteraanikuorma-autojen seuran sihteeri Juha Norppa-Rahkola tuntemaltaan hyvinkääläiseltä matrikkelitaiteilija Mauno Mattilalta. Tilauksen kustansi A-Vakuutus Oy.

Palkinto luovutettiin ensimmäisen kerran Veteraanikuorma-autojen seuran 1. Matka-ajon, Pitkä Keikka 1989 (Rovaniemi – Lappeenranta) päätösjuhlassa Lappeenrannassa lauantaina 3.6.1989. Kannustuspalkinnon saajaksi johtokunta valitsi savitaipalelaisen Paavo Vainikan, Volvo LV127 / 1941 upeasta entisöintityöstä. ’Karjalainen ilta’ järjestettiin osana Suomen Kuorma-autoliiton liittokokoustapahtumia. Vuonna 2023 Raimo Mesiranta rakensi Kanttiautoreliefille sen arvoisen puisen kuljetuslaatikon, johon on tallennettu myös palkinnon historia.

Jari Kosenius on palkittu Kanttiautoreliefillä kahdesti, vuonna 2017 ja 2023.

Keikalla palkitaan aina yksi osallistuja Seuran tarkoitusperien hyväksi tehdystä työstä. Palkittava saa arvostetun kiertopalkinnon vuodeksi haltuunsa. Seuran hallitus päättää palkitsemisperusteista tapauskohtaisesti. Toisinaan kiertopalkinto on luovutettu Keikan lähtöpaikkakunnalle pisimmän matkan takaa ajaen saapuneelle osallistujalle. Pitkän matkan ajaminen museokuorma-autolla on kulttuuriteko sinänsä ja todistaa ennen muuta todellista perinteen vaalimista.

Tapio Nisula palkittiin 2007 Päijänteen keikalla

Kanttiauto-relief kiertopalkinnon saajat:

VUOSIKEIKKAAJONEUVOPALKITTU
1989Pitkä keikkaChevrolet, vm. 1937Lauri Rusi, Halkia
1990Jäämeren keikkaREO, vm. 1935Olavi Sallinen, Kangasala
1991Kainuun keikkaREO, vm. 1935Olavi Sallinen, Kangasala
1992Hämeen keikkaFord TT, vm. 1929Timo Entonen, Ollila
1993Haapamäen keikkaAustin, vm. 1952Reijo Priuska, Tynkä
1994Savon keikkaFord 098 T, vm. 1940Into Nikander, Märynummi
1995Petsamon keikkaFord, vm. 1940Harri Haggrén, Jämsä
1996Juhlakeikka, kuorma-auto 100 v.Chevrolet, vm. 1959Esa Siponen, Alapitkä
1997Pohjanmaan keikkaChevrolet, vm. 1937Eino Luukkainen, Kitee
1998Satakunnan keikkaVolvo Titan, vm. 1959Aulis Hartikainen, Juankoski
1999Kannaksen keikkaChevrolet, vm. 1937Lauri Rusi, Halkia
2000Susirajan keikkaSteyr 586, vm. 1960Reino Krouvila, Nousiainen
2001 Ahvenanmaan keikkaSisu, vm. 1964Hannu Kettunen, Juankoski
2002Keski-Suomen keikkaFord K-700, vm. 1972Jorma Rusanen, Sotkamo
2003Kymenlaakson keikkaJyry-Sisu, vm. 1960Reino Lehtinen, Anjalankoski
2004Pohjois-Suomen keikkaChevrolet HS 158, vm. 1937Raimo Stenvall, Tuusula
2005Etelä-Pohjanmaan keikkaVolvo LV 101 Pic Up, vm. 1939Antti J. Kaura, Kauhajoki
2006Savo-Karjalan keikkaHumber Sceptre, vm. 1964 (h-a)Erkki Humpas, Espoo
2007Päijänteen KeikkaFord Thames Trader, vm. 1959Tapio Nisula, Muurame
2008Eestin KeikkaInternational KB3, vm. 1941Esa Pyyhkäläinen, Helsinki
2009Länsirannikon KeikkaScania-Vabis L55, vm. 1961Carl-Johan Blomqvist, Turku 
2010Kallaveden KeikkaVolvo L 495, vm. 1964Pertti Lähivaara, Kuopio
2011Pohjanlahden KeikkaVolvo F88, vm. 1968Olof Stara, Pietarsaari
2012Kiteen KeikkaVanaja VA-2, vm. 1957Esa Halttunen, Tolosenmäki
2013Hankoniemen KeikkaFord F600, vm. 1959Aimo Pirnes, Pyhäsalmi
2014Napapiirin KeikkaFord Thames, vm. 1954Tarmo Hirvi, Savitaipale
2015Saimaan KeikkaVolvo L 124 D, vm. 1941Paavo ja Aira Vainikka, Savitaipale
2016Kuopion KeikkaOpel Blitz, vm. 1958Kari Niva, Rovaniemi
2017Sievin keikkaVolvo L 420, vm. 1960Jari Kosenius, Riihimäki
2018Armonlaakson keikkaScania-Vabis L 76 + puolipv., vm. 1967Timo Saarela, Kuusamo
2019Koillismaan keikkaSisu L 60, vm. 1951Eeva ja Jari Lehtovaara, Lieto
2020Koronakesän keikkaSisu M-162 CEV, vm. 1981Merja ja Tuure Hulmi, Säkylä
2021Vaasan keikkaVolvo N86, vm. 1968Kaj Nymark, Vaasa
2022Koskensaaren keikkaGMC-pickup, vm. 1954Raimo Mesiranta, Kangasala
2023Olavinlinnan keikkaVanaja A69-R/4800, vm. 1966Jari Kosenius, Riihimäki
2024Kalajoen keikkaScania L50 S 48, vm. 1968Mauno Kumpulainen, Forssa

2) NÄRKO -palkinto

NÄRKO -palkinto luovutetaan kunkin keikan päätapahtuman aikana suoritettavan Yleisön suosikki -äänestyksen perusteella keikan sympaattisimmalle autolle. Mikäli jo aiemmin voittanut ajoneuvo äänestetään yleisön suosikiksi uudelleen, palkitaan toiseksi eniten ääniä saanut ajoneuvo. Palkinnon on asettanut Seuran toimintaa tukeva NÄRKO FINLAND Oy vuonna 2005 ajetun Etelä-Pohjanmaan Keikan yhteydessä Närpiössä.

Koronakesän keikan 2020 yleisön suosikki, NÄRKÖ palkittu Scania-Vabis L75 + puoliperävaunu vm. 1960, omistaja Ilpo Salomaa

NÄRKO-palkinnolla palkitut:

VUOSIKEIKKAAJONEUVOPALKITTU
2005Närpiö, Etelä-Pohjanmaan KeikkaFord A Pickup, vm. 1929Pentti Kuosmanen, Pyhäsalmi
2006 Pieksämäki, Savo-Karjalan KeikkaVolvo LV 94 D, vm. 1939Paavo Vainikka, Savitaipale
2007Jyväskylä, Päijänteen KeikkaVanaja NT-69/4000-1150-63, vm. 1963Paavo Vainikka, Savitaipale
2008Tallinna, Eestin KeikkaFord 82C, vm. 1938Kurt Björkbom, Loimaa
2009Kullaa, Länsirannikon KeikkaFord A, vm. 1931Matti Haavisto, Nokia
2010Kuopio, Kallaveden KeikkaDKV F 800, vm. 1955Arponen Kari, Tornio
2011 Kalajoki, Pohjanlahden KeikkaScania LS 110 S/46, vm. 1970Göran Nyholm, Koivulahti
2012Kitee, Kiteen KeikkaScania Vabis L 56, vm. 1965 Jari Ollila, Sastamala
2013Hanko, Hankoniemen KeikkaPeterbilt Conventional, vm. 1981Jorma ja Anja Kuhmonen, Pieksämäki
2014Rovaniemi, Napapiirin KeikkaScania-Vabis L75 +ppv., vm. 1963Kai Sillankorva, Hämeenlinna
2015Lappeenranta, Saimaan KeikkaFord TT, vm. 1924Ilpo Niemi, Tampere
2016Kuopio, Kuopion KeikkaWilke, vm. 1964Carl-Johan Bolmqvist, Turku
2017Kokkola, Sievin keikkaSisu SH-4 /VetKu)Kauko Välimäki ja Aarno Kämppi
2018Naantali, Armonlaakson keikka
2019Kuusamo, Koillismaan keikkaFord 15-157, vm. 1935Olavi Nenonen, Pieksamäki
2020Imatra, Koronakesän keikkaScania-Vabis L75 + puoliperävaunu vm. 1960Ilpo Salomaa, Seinäjoki
2021Vaasa, Vaasan keikkaScania LBS 141 + puoliperävaunu, vm. 1978Stefan Lund, Lapväärtti
2022Jyväskylä, Koskensaaren keikkaScania LBS 76 + täysperävaunu, vm. 1967Carl-Johan Blomqvist, Turku
2023Savonlinna, Olavinlinnan keikkaBedford RLHC, vm. 1960Raimo Juutilainen, Tuovilanlahti
2024Kalajoki, Kalajoen keikkaScania SBA 11 TGB 30 4×4, vm. 1976Ruuska Petri, Viitasaari

3) Nuorin kuljettaja -palkinto

Perinnetallennuksen jatkumisen turvaamisesta on Seurassa kannettu huolta sen alkuajoista lähtien. Seuran puheenjohtajana vv. 1992 – 2001 toiminut Veikko Hoppula lahjoitti Nuorimman osallistujan kiertopalkinnon nuorten harrastajien aktivoimiseksi. Palkinto myönnetään kullakin keikalla nuorimmalle Seuran jäsenelle, joka ajoneuvolla osallistuu kesäkeikalle. Palkinnon sai pysyvästi haltuunsa tuusulalainen Petro Lindfors vuonna 2007, jonka jälkeen päätettiin jatkaa palkinnon jakamista Seuran omalla vastaavalla palkinnolla.

Vuonna 2024 nuorimman kuljettajan palkinnon sai Jaakko Kaukonen, joka oli tuolloin 20 – vuotias. Palkinnot on kuvattu keikka-auton, Sisu SL vm. 1990, lokasuojan päällä.

Kesäkeikan yhteydessä palkitaan nuorin kuljettajana keikkaan osallistunut.

  • 2008  Topi Nenonen, ajoneuvo: De Soto L 500
  • 2009  Topi Nenonen, ajoneuvo: De Soto L 500
  • 2010  Markus Friberg, synt. 1977. Ajoneuvo: Kontio-Sisu LP 138 CVT
  • 2011  Jaakko Rusanen, ajoneuvo: Volvo Starck
  • 2012  Fredrik Blomqvist, ajoneuvo: Volvo F 12
  • 2013  Petra Piirto, synt. 1965. Ajoneuvo: Scania Vabis L36
  • 2014  Markus Siitonen, synt. 1983. Ajoneuvo: Sisu M162 BPT
  • 2015  Teemu Kivi, synt. 1978. Ajoneuvo: Sisu N162
  • 2016  Kustaa Palonen, ajoneuvo: Scania 112
  • 2017  Lassi Paarala, synt. 1994. Ajoneuvo: Leyland bussi
  • 2018  Kristian Friberg, ajoneuvo: Sisu
  • 2019  Tommi Korpi, synt. 1987. Ajoneuvo: Scania L51 Drabant
  • 2020  Mika Ojanen, ajoneuvo: Scania 82 
  • 2021  Matti Perämäki, synt. 1991. Ajoneuvo: Kontio-Sisu
  • 2022 Daniel Friberg, synt. 2002. Ajoneuvo: Scania LS 110 
  • 2023  Tommi Korpi, synt. 1987. Ajoneuvo: Scania L51 Drabant
  • 2024 Jaakko Kaukonen, synt. 2004. Ajoneuvo: Sisu SL

4) Olavi Sallinen -palkinto

2005 Olavi Sallinen, Kangasala – R.E.O. Speed Wagon, vm. 1935

Loska-ajo on alun perin kangasalalaisen veteraanimobilisti Olavi Sallisen idea. Kurakelien aikaan järjestettävällä ajotapahtumalla hän haluaa muistuttaa harrastajille, että ”eihän silloinkaan kelin mukaan ollut varaa ajoon lähtöä päättää, kun näillä autoilla leipä hankittiin! Tosi harrastaja haluaa kunnioittaa kuorma-autoilun perinnettä myös huonommilla keleillä.” Sallinen on lahjoittanut Veteraanikuorma-autojen seura ry:lle kiertopalkinnon, jonka saa vuodeksi haltuunsa se Seuran jäsen, joka vanhimmalla kuorma-autolla osallistuu Loska-ajoon. Sama auto voi tuottaa kuljettajalleen Loska-ajo -palkinnon vain yhden kerran. Pokaalin jalustaan kiinnitettyyn hopealaattaan kaiverretaan palkinnon saajan nimi, vuosiluku sekä auton merkki, malli ja vuosimalli. Kiertopalkintoon liittyy myös metallinen laatta, joka jää henkilökohtaiseksi muistoksi pokaalia vuoden hallinneelle.

2017 Leila Suutarinen, Kaivanto – Chevrolet Capitol Truck, vm. 1928

Olavi Sallinen -palkinnon saajat

1996 Timo Entonen, Marttila – Ford TT Truck 1925
1997 Markku Koskinen, Vantaa – Ford AA 1931
1998 Into Nikander, Märynummi – Ford 099 1940
1999 Arne Åvall, Helsinki – Ford AA 1932
2000 Sture Palmgren, Pernå – Volvo LV 290 1937
2001 Matti Haavisto, Nokia – Bedford 1947
2002 Markku Eskelä, Helsinki – Ford AA 1931
2003 Pentti Kuosmanen, Pyhäsalmi – Ford A PicUp 1929
2004 Matti Haavisto, Nokia – Ford A 1931
2005 Olavi Sallinen, Kangasala – R.E.O. Speed Wagon 1935
2006 Jukka Andersson, Hämeenlinna – Ford BB18 1935
2007 Timo Volanen, Mäntyharju – Ford AA 1929
2008 Matti Lehto, Siuro – GMC CCKW 353 1942
2009 Antti Prusi, Kangasala – Studebaker M16-52 1946 
2010 Kirsti ja Raimo Stenvall, Tuusula – Chervolet H 131 1937
2011 Aarno Kämppi, Pälkäne – Willys Jeep 1956 
2012 Ilpo Niemi, Tampere – Ford TT 1924 – MPR-62
2013 Ilpo Niemi, Tampere – Ford TT 1924 – MU-734
2014  Paavo ja Aira Vainikka, Savitaipale – Volvo L 94D 1939 – HC-472
2015  Arto ja Sinikka Anttila, Järvenpää – Mercedes-Benz L3500 1952 – MBI-35
2016 Petri Niemi, Tampere – Ford T pickup 1923
2017 Leila Suutarinen, Kaivanto – Chevrolet Capitol Truck 1928
2018 Olavi Nenonen, Pieksamäki, Ford Model 51-157  1935
2019  Mikko Haaslahti, Rauma – Bedford OL BC 75   1947 
2020  Matti Polvela, Tampere – Volvo L 223 Z, vm. 1949 
2021  Tarja ja Tommi Poskiparta, Kurikka – Bedford KC, vm. 1948
2022 Jarmo Lehtovaara, Littoinen – Austin K4, vm. 1949 
2023  Olavi Nenonen, Pieksämäki – Mercedes-Benz L3000, vm. 1940
2024 Jari Lehtovaara, Turku – Sisu L60, vm. 1951

5) Paras kokonaisuus

Paras kokonaisuus palkinnon vuonna 2013 sai Juhani ja Kalevi Tiura.

Kevään 2003 tapahtumasta alkaen Kevätpäiväntasaukseen osallistuvien joukosta on valittu paras kokonaisuus. Autokunta, jonka kaikki osatekijät kuten auto, asusteet ja kuorma esittelevät parhaiten hyötyajoneuvokulttuurin perinnettä, palkitaan kiertopalkinnolla. Lisäpisteitä arvosteluraadilta saa, jos ei liiku yksin vaan vieressä istuu puoliso, ystävä tai muu apumies eli repsikka. Kiertopalkintona parhaan kokonaisuuden esittänyt autokunta saa vuodeksi haltuunsa kalajokelaisen liikennöitsijän Reijo Priuskan lahjoittaman seinäkellon. Mustasta marmorista valmistetun kellon tauluun on kullatulla kaiverruksella tallennettu Priuskan Austin WA 2 vm. 1952.

2017 paras kokonaisuus palkitut Sirja ja Anssi Lavikka TVH Sisulla

Paras kokonaisuus -palkinnon saajat:

2003 Raimo ja Helvi Kuortti, Tampere
2004 Raimo ja Sirpa Mesiranta, Kangasala
2005 Jouko ja Heikki Virtanen, Tottijärvi
2006 Kalevi Vähä-Tahlo ja Mikael Marjamäki, Nokia
2007 Esa Haavisto ja Anita Kuvaja, Köyliö
2008 Aulis Hartikainen ja Liisa Savolainen, Juankoski
2009 Sauli Lavikka ja Raija Vainiomäki-Leinonen, Savitaipale
2010 Pentti ja Riitta Toivonen, Vantaa
2011 Erkki Väisänen, Ruuhimäki 
2012 Olavi ja Pirkko Kokkonen, Iittala
2013 Juhani ja Kalevi Tuira, Lahti
2014 Juha Leppänen, Lahti
2015 Jussi ja Salli Kähönen, Tampere
2016 Matti ja Arja Kallio, Sievi
2017 Sirja ja Anssi Lavikka (TVH Sisu)
2018 Simo Hellman, Sastamala (Saurer vm 1966)
2019 Tommi ja Kauko Korpi (Scania L51 -54)
2020  ”EI KEIKKAA KORONAN TAKIA”
2021  ”EI KEIKKAA KORONAN TAKIA”
2022  Tarja ja Tommi Poskiparta, Kurikka (Bedford KC, vm. 1948)
2023 Kauko Välimäki, Hämeenkyrö, Borgward B 1500 / 036
2024 Esko Pohjola, Ylöjärvi, Volvo PV834, vm. 1952
2025 Tapio Oksanen, Helsinki, Scania 92, vm. 1985

6) Mutteri -palkinto

Mutteri palkinto. Taustalla Volvo FB88, vm. 1968. Auton omistaja Ari Perttilä.

Vuoden Mutteri on Arto Rantalan aloitteesta syntynyt Vetkun entisöintipalkinto. Vetkun vastaavana museoajoneuvo-tarkastajana toimiva Arto on aina kantanut huolta hyvästä laatutasosta ja suunnitteli palkintoa pitkään. Vuonna 2010 palkinto jaettiin ensimmäinen kerran. Arton idea on, että järjestämättä perinteistä entisöintikilpailua jaetaan tunnustuspalkinto esimerkillisestä hyötyauton entisöinnistä. Näin palkituksi voi tulla myös taitaja, joka ei itse halua aikaansaannoksestaan ”tehrä numeroo”. Säännöt ovat koko ajan olleet samat, ja aloite palkittavasta on aina tullut museoajoneuvotarkastajilta. 

Kuvassa vuonna 2012 palkittu Scania LS 141 S + Jyki pv, 1979. Auton omistaja Tarmo Friberg.

Säännöt

1. Veteraanikuorma-autoseura ry jakaa vuosittain kesäkeikan yhteydessä Vuoden Mutteri-kiertopalkinnon edellisen vuoden parhaasta hyötyajoneuvon entisöinnistä.

2. Palkittavan henkilön tulee olla auton omistaja ja Veteraanikuorma-autoseura ry:n jäsen. Palkittavan ajoneuvon tulee olla rekisteröity museoajoneuvoksi.

3. Ehdotuksen palkinnon saajasta voi tehdä rekisteröity museoajoneuvotarkastaja. Veteraanikuorma-autoseuran hallitus pyytää seuran jäsenluettelossa olevilta tarkastajilta esityksiä palkitsemisen arvoisista entisöinneistä. Hallitus voi ennen päätöksentekoa pyytää lausuntoa seuran vastaavalta museoajoneuvotarkastajalta.

4. Vuoden Mutterilla palkittavaa arvioitaessa huomioidaan mm.

– ajoneuvon alkuperäisyys ja historiatietojen tallennus

– entisöintityön laatu ja määrä

– ajoneuvon erikoisuus ja harvinaisuus

– päällirakenteet ja varusteet

5. Vuoden Mutterin voi saada vain yhdestä entisöinnistä.

6. Kiertopalkintoon kiinnitetään nimilaatta ajoneuvotietoineen. Palkitulle luovutetaan omaksi autoon kiinnitettävä keulamerkki.

7. Kiertopalkinto tulee palauttaa hyvissä ajoin ennen seuraavaa palkitsemista Veteraanikuorma-autoseura ry:lle.

8. Nämä säännöt on tarkistettu hyväksytty 17.8.2013 toistaiseksi voimassa olevina, ja niitä voidaan muuttaa hallituksen yksimielisellä päätöksellä.

Wilke, vm. 1964, omistaja Carl-Johan Blomqvist

Mutteri palkinnon – saajat:

VUOSI AJONEUVOVUOSIMALLIOMISTAJA
2009Scania L 801975Matti Keskinen, Järvenpää
2010Volvo FB881968Ari Perttilä, Lahti
2011Kontio-Sisu K-138 SV 1967Jari Anttola, Viitasaari
2012Scania LS 141 S + Jyki pv1979Tarmo Friberg, Lieto
2013Ford Thames Trader1959Tapio Nisula, Jyväskylä
2014Scania-Vabis L751963Kai Sillankorva, Hämeenlinna
2015Volvo NB881971Pekka Laiho, Kausala
2016Wilke1964Carl-Johan Blomqvist, Turku
2017Hanomag Kurier1964Timo Nieminen, Hausjärvi
2018Bedford OL BC 751947Mikko Haaslahti, Rauma
2019Ford Thames 7V1948Kimmo Innala, Renko
2020Volvo NB 861970Tuomo Siltala, Haapajärvi
2021Karhu-Sisu1979Pertti Rönkkö & Jarno Rönkkö, Sukeva
2022Vanaja VKN 4300 + ppv1957Olli ja Pekka Saarinen, Tammela
2023Sisu R-142-BPT1971Leo ja Mikko Siirilä, Kokkola
2024Volvo N88 1970Olavi Malinen, Kuhmo

Kuvassa vuonna 2017 palkittu Hanomag Kurier, vm. 1964. Omistaja Timo Nieminen, Hausjärvi

Lisää kuvia palkituista löydät Vetkun Galleriasta

Footer

VETERAANIKUORMA-
AUTOSEURA RY

Valjastie 12
73500 JUANKOSKI
info@vetku.fi

 LASKUTUSTIEDOT

Y-tunnus: 1549562-4
Verkkolaskuosoite:
003715495624
Välittäjä: Maventa

TIETOA

Liity jäseneksi
Lähetä palautetta

  • Facebook
  • Instagram

·Toteutus ja ylläpito MMD Networks·

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Käytämme evästeitä sivuston optimoimisessa ja analytiikassa.
Toiminnallinen Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastollinen
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Mieltymykset
{title} {title} {title}